Saturday 2 March 2013

Masih ADA

hai...
 hari ni genap 2 minggu brade di UPSI ..hmmm boring rasenye cuti x begerak kemane2... tapi aku memang suke dok guma je pon... nak kluar xde duit,,,, truly aku hnye akan keluar klu kz yang ajak..... even akak aku ajak kuar pon aku bleyh tolak mentah2.. hmm...

 erm... clash... i meant it,, its all over..  xpelah ade hikmah kot.. harus tabah and kuatkan hati ko khai.. jgn dok pikir je.. ko kne piki mcm mane nak smbung master ni... and lelaki ni leceh,,,, sgt melecehkan... bagi aku la,,, sbb nak kne ikot 24 jam,, im not the kind of the girl yg akan ikot je.. hmm ok FULLSTOP talking about him

 nak citer .. minggu ni agak Bz di NEWS mncritekn tntg kes kesultanan SULU minta tanah SABAH.... diorang kate sabah milik diorang... and ade polis malaysia yang da terkorban.... YA Allah peliharalah negara Malaysia,,, takotnye ,,,aku ingat kat negare luar je ade masalah penjenayah,,, rupenye kat malaysia pon terjadi......... hope everything will be fine.... amin...

1 comment: