Friday 25 September 2015

dermaga saksi bisu

today... not yesterday...

hatiku marah lagi,,, semua yang dia buat jadi x betul di mata ni.. x tahu la kenapa.. faktor umur mungkin...kol xde. mesej xde. i know jauh.. tapi aku terasa,,, knape susah sgt hubungan ni?? bkn kah lebih baik aku tunggu dan berdoa.. bukn aku x syg, tp aku rasa syg aku tu patut 100% diletakkan pada Allah...

waktu susah..
famili yang tolong dari segi kewangan.moral support... kawan2 akan hiburkan... die terlalu jauh untuk bagi support kat aku... bunyi mcm aku x bersyukur n x fhm cara die kerja. tapi hati mane yg sanggup jadi mcm patung bernyawa? OMG... knape la die amik kos kapal..... aku rase aku x leyh la nak troskan.... tapi for sure la aku masih tringat....

kawan2 pulak esek ckp psl KZ... kt rumh pon KZ... kat kolej pon KZ... kat bilik pon KZ... xde name lain ke..... aku cube untuk lembutkan hati ni.. terima cara die busy... but once aku da cuba mesti ade je yang cuba berbisik2 suruh aku lupekan jelaaa,,,

hahah.. skrg ni tgh emo2,, sbb aku da lame kot bertahan. tapi aku lom nampak usaha die untuk betul2 nak kat aku.... hello i am 25 right now... and for sure la aku kene risau soal ni.... umur da lanjut kot.... hahaha.... but die masih lagi tetap yang sama,  aku rase aku terlebih matang pon ade,,,, HAHAH macam macik macik....

kadang2 aku rase syaitOnnirajim ni saje je cucuk aku supaye jgn trime kz,,, lame kot die tunggu aku... tp tula,, bila aku ON FB,,, mesti ade ayat2 agama n ayat2 ustaz yang kate.... barlah lelaki yang sayang kita lebih.... jgn perempuan yang terhegeh2... haaa. aku pegang kate tu la..... aku bnyk dgr cerita cinta-cinta kawan,, so aku jd fobia.... i know masalah dua hati ni sampai kita da kawen pon x kan selesai,,,, tapi.... berilah aku masa untuk fikir dalam- dalam... sedalam kapal selam di lautan semalam....~~ XOXO bye

No comments:

Post a Comment