Tuesday 12 April 2011

hahahaha..senget!

punyela lame aku cari lagu untuk blog ni... konon2 nak lagu sedeyh..yela name aku kan miss lolipop sedeyh... hahaha skali cumel le pulok lagu anak ayam ni.aaarghhh ADE AKU KEYSAH.. da jadi lawak pulak da page ni..hahahha.. yang penting... aku da lame x dengau lagu ni.. ngeh3.(dengau sambil gelak2)


hahahah aku pon kompiuss sebab ape blogg aku ni nak cter pasal anak ayam.. hahahah klakau..ADE AKU KEYSAH?... ishh rase macam da x normal ler(akibat asgment menjulang2 banyak nyer.. so semuer bende aku rase klakau...hmm... sem2... oowhhh terlalu banyak menangis sem ni..penat tau!!... semuer nak cepat..kesian saye dan rakan2..tapi diorg x nangis pulok!!GUANO PULOK DEMO BULEYH JADI KUAT???...
Tapi yang bestbyer..mase aku nangis... sorang pon tak kacau.. takot kot..yela muke aku macam KAK LIMAH AGAKNYER... garang bebenau.


...pastu ade la yang baik dtg memujok.... sape agaknyer??????

(A) aku sendiri
(B)  myself     
                   (C)  XMO gitau.                

........................................................................to be continue

4 comments:

  1. bykkan bersaba~ huu aku bru p melaka jap,, mcm2 blaku,, kih3,,, (xde kne mengena) ahhaa ppepun,, nice bloG~ hehee

    ReplyDelete
  2. hehehe..suke drop di sini..teruskan berblogging!

    ReplyDelete
  3. waaahhhhh cntik blog..like2...i like lolipop very much..nk 1?ahha....ermm dh2..xmo cdey2 ea..be eppy^^

    ReplyDelete
  4. smpai part gmbar kak limah... 1st skli aku t'fkir yg tu gmbr ko... rmbut ko kan pjg jg... haha... lepas tu, baru t'psan btol2.. kak limah rupanyer... hahaha

    ReplyDelete