Wednesday 25 May 2011

mane ade gemok!

hahaha..hype2!!
 kali ni tulis blog kat PC guma... huh malu ler pulak..yele abg2 bujang aku yang dok maen game tu lalu lalang kat blkg aku ni.dok ejek2..padehal diorg da tue tu..prangai cam bebudak..hahahaa..segan aku nak taip ..hahah persetankan sama itu semuer. kali ni..... aku nak citer pasal lemak tepu yang berade dibawah lapisan kulit aku ni.cewah!... da 3 minggu balik dari penang.. dannn yaaa!! itu diaaaaa berat naik secare mendadak!!! aku rase kalau timbang berat ni..maunyer tecabot spring penimbang tu..hahahahha.. aku cukup fobia dengan mesin timbang tu... kalau boley sampai ketua aku takmo guna...HUH~~~.

 hahaha cerite pasal penimbang berat ni..dulu aku kecit2..abah sllu la bawak gi shopping..then semuer ikot... dah macam anak itik semuer ikot abah mak gi the store ..then..setiap kali tu...mesti test naik mesin penimbang yang bayau 20sen tu... yang ader bunyi... anda kuruss!!! anda gemokk!!! ... at that time aku rase bende tu klakau... hahaha gase nak bagi flying kick kuase dua...time kecik2.aku kurus.. kurus giler!! x cukup zat..so penimbang tuu kate aku kering nak mati,,baik takyah idup(hahaha aku saje tambah) ..dan abg2 aku pulak time tu debab ..so dengan secare lantangnyer mesin tu announce kuat2.YOU FAT.semuer org pandang..HAHAHAHA.time tu aper kitorg tau.gelak guling2 jerlahhh.so.. dengan muke banggenyer dier turun dari penimbang tu...hahaha... noktah,,, habis citer penimbang,... lalalala.

huhu...dan skrg..aku da pon besauuu... cewah macam filem larh plak.kikiki...aku stil camni..hahahah aku sanggup x makan demi siapkan keje..but bile keje da siap.....aku boleyh makan tanpa henti.huhu!! amazing!!...pastu..aku terase la mcm..baju2 kuliah aku,,,,ehhh....da kecik????bahagian lengan....eh???knape???knape???? knape??? maunyerrr  bebintang kepale aku biler tgok kat cermin..warghhhhhhh berat da naik.....dagu da ade 2 lapis... hahah comeyh!! susah nak dapat ni...kau ader?? aku jer ader...(sllu aku cakap camtu kat adek n akk aku) hahaha...

yang penting... aku nak cakap..xdelah debap nau pon.. ni semuer sebab aku kurang tinggi se inci due... kalau aku tinggi sket..haaa barulah seswaiiiiii...ok khai!! stop eating that nonsense food!!.hahaha.... kepade mereka yang diluar sane,that having same problm about berat berlebihan.. aku nak nasehat la untuk diri dan mereka2 juga.. kite hidup kne jage kesihatan.. kalau tembam sgt pon susah nak cari baju...penyakit pon senang dapat..tapi if u happy with your lifestyle,,just go for it..everyone deserve a happiness.. okkk bye2!! thats all..
^_^
 kali ni xde gambauu.. aku malas,,, hahaha...

No comments:

Post a Comment