Monday 27 June 2011

hehe.. nak IKoooT... citer pasal dier

da 2 bulann..... eh belum laaaaa... lagi seminggu baru genap 2 bulan... hahahaha.macam da 2 taOn jer aku keje kat KOop tuu.. haiyaiyaiayia T_T....

 aku tak tau la camne adek aku bleyh tahan 4 bulan sebelom dier masok matrik... aku ganti dier kejer..cuti 4 bulan niii keje aku carik duit.. hohoh bagus kan!!! clap your handddd guysssss...manisnyer kurma iniii..

sebenarnyer aku nak citer pasal akak aku.. heehe..dier ni nauzubillah punyer garang... nyampah Mak tau!!... seket2 nak marah... aku pon ngadu la kat adek aku... my partner idup mati... heheh..sayAng ko AIn!,,, x mcm kak ira.. hahaha... kak ira esek ngamOK.... tapi kdg2 dier niey baik jugakk..sllu blanjer aku.. aritu dier blanjer biskut kacang 30 sen.. aiskrim rm1... ngan t shirt Rm10... pastu blanjer mkn kat RFC radixxx .. ohoho ko kalau wat baik ngan dier..,mesti dier blanjer... hahahaha. tapi,, aku xleyh ler sllu teman akk aku ni gi jalan after school..sbb aku kan part time wat lukisan..haiiisyyh.. penatnyer/...malas le pulOk... ni nak citer tahap keGARANgan akk aku ni... dier kat guma takdeler garang pon. pijak smot pon x mati.. tapi kat skolaaaa. makk Oiiii ..keciT besaUU keciTT besauu Bijik mater diERR.. seram aku.... ko nak tgok gmbau dier??? ni haaaa..



 hahahaha.. seraam aku,,, sabau ajerlah . kalau dier tgh marah tu..ko diam kan haje.. TAKOT GAJI KENE POTONG>>>


 tapi kan.. ader mase2 yang MAGIC.. muker dier camni... dier ingat dier comeeELLL...



 muke dier kdg2 camni sebab... ader budak klas dier wat suare sengau ker.. takpon dier tejumper budak2 skola yang ensem... hahaha masuk jer KOOp dier LEnot2.. pastu sengeh2..hahahaha.. GELI hati aku.....

 tapi kesian gak kat dier.. sebab... hari2 balik lewat..pkol 6... bagus2 cikgu yang berdedikasi... balik guma dier da tebongkang tido Haaaaaaa... TANJAT BOBOY!!!

...ASTAGAA>>>.... ^_^..

 khas untuk kakak yang sayer sayang.. malu la nak cakap ngan ko camni kak... hahahaha..

No comments:

Post a Comment