Friday 9 September 2011

4 bulan akhirnye ber episod

ok its time to thinking about the world right now.. ergh!... kali ni nak citer la pasal 4 bulan coti2 malaysia di rumah..rasenyer dekat 4 bulan otak ni x berpikir dengan baik..hahaha..dan badan ni jugak selame 4 bulan x penah jalan sejauh ber kilometer jauhnyer.....

dulu kecit skrg da besau....

ayat ni sesuai la sgt bagi aku ..hahaha yela mane taknyer aku dok umah keje makan  n makan n makan sampai kan satu tahap aku cakap kat akak ira camni " kak..ko x rase ker biler kiter makan sket jer,,rase tercungap2..gase penoh semacam??",,, akak aku jawab,,  "memangler!!! tu maknernyer ko GEMOK,,,ok fine.. yyele aku gemok kaakkk.. puas hati ko. hahaha.,,, tapi xdelah gemok pon..aku stil muat sluar jins tu,,kire okla kan.. (^_^)..ok the end here,,,,


berbalik kepade cuti 4 bulan,,aku bukan  dok lenggang mak minah kat gumah..aku dengan penuh tekad dan jaya nye berazam nak carik kerje... yele aku nak kumpul duit... duit tu nti boleyh shopping..TARGET UTAMA.. hehe,,, ader la keje kosong kat KOPERASI SEKOLAH kakak aku... heheh aku ingat elehhhhh senang jer kije nii.. main jual2 makanan jer... sekaliiiii!! 1st day kejee,,,aku BARAN.,, sebab nyer budak2 sekolah ni jerit2 macam budak histeria mintak makanan....sabau ler dik oiiii,,akak ni berlari2 nak gi peti sejuk tu  semate2 nak amik air tin..pastuuu setelah aku mengambil 1 tin air,, dier boleyh pulakkkk cakap " eh kak x jadilah.nak air kotak jer"..wargggghh nak jer aku hempuk budak tu ngan air tin!!!!! tension aku... SEMEMANGNYER AKU SEORANG YANG TIDAK SABAR,,,
hehehe..tapi setelah sekian lamenyer aku kije...rase seronok ler pulak..yela cikgu2 kat sekolah tu semuer baik... jumpe cikgu lame2 yng ngajau aku time F1 sampai F5,,dan ayat biase yang aku dengau "wahhhh,,da besau yer awak skrg khairani"... ok fine... aku da besau...T_T.. xderker org nak cakap..warghhh makin ayu dan berseri la awak khairani,,apekah jename yang awak gunekan?? hahahahahha bongokla aku ni!!da..da jangan nak ngabong..ok sorry yer tulis pepanjang,,, ni pengalaman,,aku suker bercerite,,xnak dengau sudah..ader mak keysah?

then setiap kali lepas budak2 rehat,, aku pon rehatler pulak kan,,,,,, mase ni nafsu makan aku membuak2!.. aku takley tengok air tin yang pelbagai perise tu.... da la wane wani,,,sejuk pulak!..aku pon..amik...... gulp..gulp... eh SEDAP! x cukup satu,,,, amik air kotak pulak la.,,, murah sket,,,, gulp..gulp... perghhh..HAUYYUNGGG!!!!... lazat,, time tu aku rase akulah rajaaaaaa... yarghhhhh aku boleyh makan apa sajaaaa..hahahaha..cukup bulan dapat gaji.... duit aku tinggal separuh jer,,,,,sebab...TOLAK DUIT HUTANG AIR TIN,,MAKANAN2 YANG AKU AMIK TUUUUU....saat tu ko nak nyesal pon toksahler,, memang gaji aku sket jerlah.. PADAN MUKE...

to be continued...

No comments:

Post a Comment