Sunday 25 September 2011

ku menangis..

ok da 2 minggu di USm.. rase macam jiwa ni kosong je.... rindu kat fmily mungkin..xpon rindu kat kz... xpelah semuer tu dugaan...

 hari ni menangis lagi.... sebab, terase macam susah sangat subjek2 kali ni... grafik,,,printmaking,drawing... semuernyer berkaitan melukis2... hmm.... work kene reject...sedeyh.... yang grafik pulak x tau nak wat camne...idea xde... gi mana ini??

tengah nangis2..aku pon cakap la ngan momo(teddybear)..." momo,, xpe jangan nangis,,lagi 3 sem je..then da bleyh graduate..pastikan graduate dengan ijazah kelas pertame ok!".... tapi..............................................................momo diam je......(yela die kan tddy bear!)..

tibe2,,chat room facebook aku bergetar2..miss fynur rupanye ajak makan... haishhhh..segannyer.. cepat2 aku kesat ingus2 tadi.. huhuh my best classmate i ever had dtg membantu... dier bagi kate2 semangat..... aku sllu nangis depan dier... yela dier da ibarat kakak aku...

after 10 minutes,,dumm! dum!! dum!! khaaaaaiii~~~ dengar suare eiras syaizirazzz panggil....ALAMAKK!!!  nak wat camne ni,,, mate bengkak..sokk..sek...sokk.sekk.idung tersumbat,,, aduhhhh,,ni mesti kene gelak japgi... aku pon kuatkan smgt bukak pintu bilik......(^_^),,tadaaaaa!!!!! di la,,eiraz syaizirazzzz ngan fynur depan pintu sambil senyum2,,, hahaha... comey je..  aku pulakk..... tros melalakk... alamakkkk nape xleyh brenti niiiii?????...diorg ajak aku turun mkn jugak..hmmm... sambil tu aku pon try tenangkan hatii... akhirnyeeee! aku berjaye menyiapkan diri...then kitorg gi la convexxxx(khemah2 yang jual time konvo..maklumleee minggu konvo)... haaaa kat sini aku beli macam2!!!! abes duit aku,,, hahahha

 pukul 12 malam tibe bilik..... kol kz..... kz kate,,,nape nangissss...wat la betul2... tanye lect kalau x paham.. mesti boley punye... sometimes i think he can be my good advisor....but,,sometimes he can be a good listener... bukanla nak show upp yang saye ade bf,,x terlintas langsung pun.. cume rase dihargai bile ade yang tenangkan jiwa ni,,, kalau kol emakk..kompem nangis lagi..xleyh la dengar suare mak..sayu je hati ni nanti...rindunyerrrr..... ok akhir kate..... capai la awan jika mampu,,kerane,,jikalau jatuh pon..mungkin tersangkut kat bintang.... ok what?? heheheh

1 comment:

  1. alololo.. jgn sedey2 la khai... sabar ye, kuatkan smgt.. mesti boleh.. ^^

    ReplyDelete